torsdag, juli 07, 2011

Sommar sommar och sol

Ja nu är vi mitt i sommaren. Jag har fortfarande inte åkt någonstans, bara varit hemma med Smilla. André har jobbat. Jag och Smilla hade så fina planer med stadsutflykter, dagsturer m.m. men ingenting har blivit av. Men jag ska inte klaga. Vi har haft det bra ändå jag och Smilla. Vi har badat, solat, ätit vattenmelon m.m.
Nästa vecka arbetar André sin sista vecka och Mange jobbar nästa vecka och har sedan semester i 2 veckor.
Då ska vi passa på.
Skara sommarland har vi fribiljetter till så dit ska vi i sommar också och då ska Max följa med.
Sollefteå är ett måste, att träffa mormor och resten av våran fina släkt där uppe. Sollefteå är egentligen det man ska börja med för att få lite lugn i kroppen. Varje gång när man kommer dit lägger sig lugnet i kroppen, man varvar ner. Det är så skönt.
En tur till Norge ska vi försöka hinna med för att träffa våran fina släkt i Moss!

1 kommentar:

  1. Ny tävling uppe på bloggen där du kan vinna en valfri snygg klocka! :D LYCKA TILL! :D

    SvaraRadera