måndag, maj 10, 2010

Härlig måndag



Så var det måndag. den här veckan hoppas jag går så fort så fort.. gärna hoppa över några dagar. Jag har en del att fixa med iof så den ska nog gå fort hoppas jag ;)

Igår var vi och kollade när Boo kfum innebandy tog silver i cupen dom spelade. jäklar va dom är duktiga att spela! Dom kämpar och tar i hoppar och springer. vilken reaktionsförmåga dom har. Otroligt!! duktiga killar!

Dom spelade sista matchen mot Farsta, smilla var med på läktaren och Hejjade fram dom. Hon skrek Hejja Boo, kämpa Boo hela matchen! Kommer bli cheerleader när hon blir stor.
På slutet tyckte Smilla att Farsta var lite konstiga.. Farsta hade då ledningen och det stod klart att dom skulle vinna. Då ställer sig föräldrarna upp och skriker.. vi hör inte vad dom skriker. Smilla frågar mig varför dom skriker

-Snippa Högre upp -Snippa högre upp - Snippa högre upp.. Jaa du.. förmodligen för att dom kommer från Farsta.

Jag ska gå på nästa match också, det var skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar