onsdag, maj 26, 2010

Vilken dag


Först ringde en av mina absolut äldsta och bästa kompisar. Vi har inte setts på 5 år. Det blev mycket skratt och prat. Jätteroligt. När jag precis skulle säga hejdå till mia ringde det. Det var från tidningen mama, jag sa direkt ifrån att jag inte ville ha någon prenumeration. Nej sa hon, det är inte det det gäller. Nehe sa jag då och skämdes lite. Hon berättade att jag för länge sedan skickat in en mammabikt till tidningen på nätet. Jag mindes inte att jag gjort det eller vad jag skrivit. Hon påminde mig om det och jag mindes, tänkte att jaha nu ska dom socanmäla mig eller nåt men nejdå. Vet ni vad? Jo jag är i final och har chansen att vinna en resa för 2 vuxna och 2 barn till turkiet haha. Ja det är samt. En resa värd 25000 kr. Haha. Jag ska ta med mig elin och åsa och gå på mammagalan på söndag. Vi står på gästlistan. Där får jag reda på om jag vunnit. Så himla roligt. Håll alla era tummar för att jag vunnit.

7 kommentarer:

  1. Men gu va kul håller tummana jag med, att ni vinner ;) även om det är Turkiet ,men er det gratis vore det ju askul ;)

    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Jaaa hahaha jag skrattar ännu hahaha. så sjukt!! Kanske är meningen att jag ska ge turkiet en chans till om jag vinner )Fin prisutdelning av Ann Söderlund och grejjer :) Massa kul folk som föreläser och inspirerar! Kolla på mammabikten.se. Kul bara att få gå dit!

    SvaraRadera
  3. när jag tänker efter tror jag att jag hört du nämt detta men det var super längse sen

    SvaraRadera
  4. Sen är ju Ann S en kanon tjej bara kul att få tröffa henne jhu

    SvaraRadera
  5. Så roligt :)
    Hoppas du vinner !!!

    SvaraRadera
  6. Tack Monica och Lotta! Jag hoppas också det :) Nu går tiden sakta fram till Söndag. Ja jätteroligt med Ann Söderlund, sen är det ju så många andra bra kvinnor och alex schulman där också :)

    SvaraRadera
  7. Och skulle jag inte vinna så har jag fått en mamma dag tillsammans med mina systrar. Det är lyxigt bara det :)

    SvaraRadera