fredag, maj 14, 2010

Mina Grannar!


Måste bara skryta lite över grannsämjan här på gatan!

Ni kom ihåg alla blommor jag fick förut?? Jo det var ju en period då grannar skickade blommor till mig, så gulligt!

I veckan kom en granne över och frågade om vi ville äta middag på lördag, när vi inte kunde pga att vi åker till Turkiet imorgon så sa han direkt att då tar vi det en annan dag.. superkul!!

Idag kom en granne springandes ifatt mig i forum och talade om att hon måste prata med mig ikväll innan vi åker. Hmm okej sa jag. Jo för jag vill att ni diskuterar och kommer över med förslag på vad ni vill ha för middag när ni kommer hem och frukost dan efter. Men hur gulligt är inte det då??? vi lever som kungar här i samfälligheten kungen!! tänk att komma hem till middag och frukost färdig handlat.. Hlet otroligt så gulligt!!

Jag älskar mina grannar!!

Dessutom var det 4 stycken som erbjöd sig att mata våra katter då vi är borta, hur gulligt är inte det då??

I LÖÖÖÖVE YOU mina grannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar