tisdag, maj 25, 2010

Sanningen



Nu är sanningen återigen på väg att visa sig! Det är så skönt att sanningen alltid kommer fram till slut. Det är jobbigt bara att min son ska behöva lida innan det.

Andrés test på Maria pol visade negativt och dom tror att han är helt oskyldig till anklagelserna.
Vi ska dit idag igen för att avsluta det. Polisen skickade inget PM till soc pga att det verkar som falska anklagelser. Dom har efter att ha pratat med mig och lyssnat på mina misstankar bedömt dom som anmält och polisen kan nu tro att det faktiskt är falska rykten och dom personer som anmält kan vara manipulativa och fara med osanning.

I skolan var det också mycket osanning som låg bakom att André var en "buse" men där visade sig sanningen till slut.
Jag säger inte att andré är oskyldig till allt och en ängel utan han gör rätt och fel han också precis som andra tonåringar men han är inte den buse som han utges för att vara.
Det finns nog inte en unge som är mer plikttrogen än André och det säger inte bara jag utan även skolan och Maria pol.

Sanningen ska visa sig. André och jag ska på ännu ett möte med polisen för att reda ut det här och för att André ska få upprättelse. Det är inte roligt att finnas med som 14 åring i register där det står att man är misstänkt för att röka hasch. sånt följer med en hela livet. det är sjuka människor som vill att det ska följa en tonåring om det inte finns någon sanning bakom.

Sofie! Du har rätt i dina känslor och allt och jag tror på allt vi pratade om igår. Nu ska det få ett stopp. Vi alla som känner André och ger honom en chans vet vem han är.

4 kommentarer:

  1. Glad jag blir att de var negativt!

    SvaraRadera
  2. Hade inte trott annat heller =) Folk har lite att göra helt enkelt. Och sen fattar dom inte vad dom ställer till med.
    Så jävla sjukt och onödigt att hålla på att anmäla folk hur som helst.

    SvaraRadera
  3. Det kan ju vara ungar som själva ligger risigt till eller vuxna som tror att han testat för att han stått med fel personer.. eller också bara någon unge som inte gillar André.. nån som inte känner honom.. spelar egentligen ingen roll nu längre. På Maria pol trodde dom det kan vara någon unge som skvallrat och som vill sätta dit honom.

    SvaraRadera
  4. Så skönt att det inte var så o att ni fått bevis för det !!

    SvaraRadera