fredag, maj 14, 2010

Måste bara..




Igår var den hemskaste dan i mitt liv men även den bästa. den visade på vilken otroligt mogen kille min André är. Han är den bästa!

Efter allt han gick igenom igår så står han rak och skvallrar inte på någon kompis utan säger att han säkert gjort en del dumma saker men så dum är han inte att han provar droger och sån skit. Han är otroligt plikttrogen och hjälpsam! I onsdags fick jag ett mail av mentorn i skolan som talade om vilken bra kille han är och vilket ansvar han tar för skolan. Hur schysst han är mot både lärare och klasskamrater.

Maria pol ringde upp på eftermiddagen igår och bekräftade återigen att han förmodligen inte har gjort det han är anklagad för och att han är väldigt mogen för sin ålder. Dom tycker vi ska strunta i det som skett och se framåt! Dom ska kontakta soc och polisen för att tala om vad dom sett.

Så nu har jag fått bekräftat av så många återigen vilken bra kille han är.. det är synd för dom som inte ser hans fina sidor och förstår honom..

I mina ögon är han oskyldig till motsatsen bevisas.

Jag har också pratat med en gammal klasskamrat som precis släppt en bok om hur det slutar om man hamnar med fel människor och han säger att dom som pratar mest om andra människor är dom svagaste och fulaste fiskarna. Han har mycket svårt att se något ont i min André.

André, jag älskar dig för den du är, du är den bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar