måndag, maj 31, 2010

Måste försöka berätta om igår.




Igår började dagen kl 11 när jag hämtade upp mina systrar och vi fulla av förväntan skulle åka till rival för att lyssna på föreläsningar. Väl där var det långa köer som ringlade sig runt mariatorget. Vi tog en chansning och kollade om vi kunde få kanske smita förbi och självklart fanns det en vip kö. Vi gick in och tog varsin pirog och vatten. När allt började satt vi långt fram på kanten.



Det började med underbara ann söderlund



Hon pratade och berättade om vad som ska hända under dagen. hon är ju så rolig så alla låg dubbelvikta av skratt.



Sen var det dax för Hanna Hedlund som också var helt fantastisk, vilken kvinna! Gå och se hennes Show!!


Efter det var det jana söderberg. efter Jana var det lite panel snack och sen blev det dax för prisutdelning. Jag var väldigt nervös.. otroligt nervös. sen stod bikten på tavlan.. det var någon som hade en 25 årig son och en 5 årig dotter.. Pust tänkte jag.. inte jag. Men Det stod visst fel, så det var ju jag. Jag gick upp på scenen och kramades med både Hanna och ann och tackade så mycket för mitt otroligt fina pris. sen var det lycka, glädje och tårar.. :) tror att jag kanske gjorde bort mig lite på scenen men vet inte..

Sen var det paus och vi fick muffins och kaffe! Oj vilken dag!



Efter pausen kom lotta Gray upp på sceen och berättade om sitt fantastiska liv med barn, glamour jobb och Cancer.. hon var fantastisk att lyssna på. såg ut som 23 men är över 40 år.




Sen blev det dax för stand up med Karin.. oj vad vi skrattade.. förresten, är ni snittade eller fittade?? själv är jag snittad 2 ggr.



Isabelle Halling var otroligt inspirerande. ung tjej med otrolig energi och så inspirerande!
sen närmade det sig slutet.. vi har skrattat den här dagen. Oj så kul! en liten goodie bag fick vi också, bild kommer senare!

Gå in på mammabikten.se och titta där på vilken fantastisk dag vi var på.

1 kommentar:

  1. Hahaha ja de va en riktigt rolig dag. Ja.jag är "fittad" alla 3 gångerna Kram/ Åsa

    SvaraRadera