söndag, december 20, 2009

20 December

Så nära jul nu.. ska köpa dom sista julklapparna och maten när lönen kommer den 23 december, så är det väl för dom flesta.

Jag längtar så mycket tills barnen får öppna julklapparna.. tror dom kommer bli så glada :)
Det är nog jag som längtar mest :)

Igår var vi hos mamma på lilla julafton vilket var mycket mysigt, som vanligt fantastiskt god mat och dryck!

Idag är det som vanligt fullspäckat schema. Jag ska till Elgiganten för att lämna tillabaka lite saker som jag handlat fel.. Sen ska granen in och kläs och smilla ska på kalas. Mange ska få såga till några hyllplan som inte riktigt passar in, äntligen säger jag.

Min värk är nu värre än nånsin.. usch!

1 kommentar:

  1. Ja nu närmar sig julen verkligen.
    Vi ska iväg o handla resten av klapparna i morgon. Nu är jag riktigt sugen på julmat, har inte varit på nå't julbord innan så på julafton blir det verkligen fest =)
    Kram på dig !

    SvaraRadera