torsdag, december 03, 2009

En otroligt jobbig dag är snart över

En jobbig dag med mycket gråt och ångest är slut.
Jag började dagen sjukt jobbigt.. började redan igår faktiskt..

Nu är den över.. imorgon kan det kanske bli bra ändå etfersom jag gjort allt jag kan för att förbereda mig och gjort allt jag kan för att absolut inte bli besviken :)

Nu har jag tagit ut allt,.. gått igenom alla år innan och då känns det som att imorgon kommer gå bra :)
Jag är förberedd, vilket är viktigt för mig.

Nu är det klart liksom, besvikelsen är klar, jag är färdig. Imorgon känns bra :)

Ska bli spännande med idol imorgon, undra vilka som åker ut och vilka som går till final :)

4 kommentarer:

  1. sen hade det varit nått med en tändare , som andrè hade haft,
    björn hade eller Therese hade tagit den, sen går M och säger det er hennes ,han B vill inte ge henne den! då säger hon ;mamma vet ´jag röker ge mig tändaren!! sktsurt!
    Och sen får hon tändaren,

    SvaraRadera
  2. dörför at hon ville hävda sig att han missan inte kan ta tändaren dom hade frågat först ,men sen kom malene på den geniala idé att hon säger jag vet då kommer han ge den och mycket riktigt det gjorde han!
    Men allt som har hänt visste jag ju så det var skönt i alla fall samtalet kom ej som en sjokk om man säger så!
    men allt handlar om att hon vill byta klass och gör man då lite uppror funkar det bättre tror hon! men det er en jätte process att byta klass med en massa interjuver osv osv
    --------






    Tyvärr inge våffeljärn och ingen termos den tar ju 2 koppar så det känns onödigt!

    SvaraRadera
  3. Hmmm...du gör som mig att ta ut allt i förskott. Att inte ens kunna tänka att det ska bli bra !
    Men jag hoppas att din dag blir super =)
    Grattiskramar i massor =)

    SvaraRadera
  4. Maria..

    Det gör ont att läsa om hur jobbigt du har det. Den "lilla "Maria, som du ju fortfarande är, har ett grepp om dig som verkar smärtsamt.

    Våga tro att idag kommer bli en bra dag. Du ska inte fastna i det som varit. Din kropp har nog ändå av smärtor och skit!

    Njut av din dag nu. Gör inte ett skit mer än vad din kropp/själ orkar med!

    *kramar om*

    Mallanufickjagontihjärtatbralla

    SvaraRadera