torsdag, december 03, 2009

Torsdagmorgon och 15 koppar kaffe...



Varje morgon är 15 koppar kaffe för att jag ska vakna till liv.. efter det gör jag en vea..

Idag är en hyfsat bra dag. Eller kanske, vet inte ännu :) Har telefontid med Christoffer som är min doktor. Jag hoppas att han ska hitta en lösning för mina otroligt onda leder. Konstigt det är att det ska göra så ont att städa lite hemma. Konstigt. Igår fick jag världens bästa present av André.. han städade hela övervåningen, så skönt! Han är så bra min kille!
Om jag städar lite så får jag mycket ont så det var så sjukt bra att han fixade till mamma, han är en bra kille som hajjar :)

Imorgon är min födelsedag också.. en av dom värsta dagarna på året för mig. Konstigt va? Det borde väl ändå vara en bra dag? Nää.. inte för mig. Varje år är samma.. jag är så rädd för att bli besviken ledsen.. Jag borde inte tänka men kan inte låta bli. Det är många födelsedagar som jag suttit ensam hemma, haft tårta och fika och väntat men ingen kommer, till slut har jag slängt fikat i ren besvikelse. Nu sitter det kvar.. jag är lika rädd varje år. vill inte ställa till något liksom av rädsla för att bli ensam.. nu har jag ju min familj såklart som är bäst och alltid finns och grattar mig men då känner jag mig sååå dum som inte nöjer mig med det utan jag vill ha mer... usch.. fy så dumt. Borde verkligen nöja mig med världens bästa barn och man, dom är underbara och gör allt. Undra när det ska gå över???

2 kommentarer:

  1. men nu har du ju avboakt allt! men vi ses då på lördag !! ♥
    men du simret vill gärna låna cykel så nu kan du bli av med den , hon är inte hemma före efter 19 tror jag det var eller i helgen , det er ju bra så slipper den stå i vägen :)

    SvaraRadera
  2. Önska du bodde närmare så hade jag fixat en helt underbar födelsdag till dig som du inte visst om så klart :-) kommer iaf fria dig i morgon kväll när vi ska på julfest...och om du nu har ställt in allt hade jag tagit med mig mat och kommit ändå :-) sån är jag :-) kram kram kusin

    SvaraRadera