lördag, december 19, 2009

Lördag underbara lördag


Igår skjutsade jag andré till bromma flygplats. Han åkte till sin pappa. Aldrig saknar man honom så mycket som när han åker dit. Idag ska dom till tivoli i köpenhamn på julmarknad. Mysigt för dom. Själv ska jag försöka städa av här hemma så jag kan ställa in granen idag. I eftermiddag ska vi till mamma och jan för att fira lilla julafton. Det ska bli mysigt. Snart är jag klar med alla julklappar, skulle behöva åka till toysrus en sväng och sen är det klart. Skönt. Är ni klara?

3 kommentarer:

  1. Klara?! Har inte börjat. Men jag ska försöka sätta i gång vid 10-tiden idag/Åsa

    SvaraRadera
  2. Samma som Åsa tänkt gå in till stan i dag men fan vi har -15 mina barn kommer ju frysa ihjäl och jag med usch såå kallt och Martin jobbar ute i dag hehehe kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag är klar :) fast skulle vilja köpa några till kram

    SvaraRadera