måndag, december 07, 2009

Godmorgon mina kära vänner!

Måndag idag.. en bra måndag kommer det bli! Idag ska jag till hudmottagningen för att få hjälp med mina besvär jag har i ansiktet.. ska bli bra att äntligen kunna få lite hjälp.
Efter att ha fått domar som Reumatism och psoriasis spelar det inte så stor roll om jag får en diagnos till :)

Efter det måste jag ta itu med vårat hem.. våran nedervåning där golvet idag är täckt av kläder m.m.

Vi ser knappt golvet.. endast kläder och annat. Idag ska jag ta en sopsäck och gå ner.. jag ska skura, tvätta och slänga.
Får ta ett rum i taget eftersom jag annars blir liggandes i flera dagar.

Idag ska jag börja med tvättstugan och hallen.

Tänker att om jag delar på det och tar lite i taget med paus emellan så kanske jag slipper se ut som en uppblåst ballong efteråt.. vad tror ni?

Ska fota och lägga in bild på mina händer efteråt :)

Nej.. hörni, nu ska jag sätta igåg med dagens jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar