torsdag, februari 12, 2009

ALEX SCHULMAN


Det är en av mina stora idoler.. Han är så grym! Carolina Gynning är en annan av mina stora favoriter.

2 stycken som haft ett dåligt rykte officielt och nu kunnat vända det till något så bra utan att ändra sig märkbart.. Vad vet jag egentligen om det? Nej ingenting såklart men det jag ser och det är proffsigt att då visa det utåt.. Resten bryr jag mig inte om :)


Varje morgon 05:15 börjar jag med att dricka kaffe, sättas igång text tv nyheterna.. ja jag vet, inte bra men det enda som visas den tiden.. Sen sätter jag igång datorn och kollar in Alex blog. Efter det läser jag Carolinas..


Grymma människor! Att läsa deras bloggar gör mig så glad :) Sen under dan är jag inne på Alex blog säkert 20 ggr.. hmm ja vet.. pinsamt men så är det :)

1 kommentar:

  1. va va vaaaaaaaaaaaaaaaa????
    Trodde min blogg var den första du kikar in i !!!
    PLEASE SÄG ATT DET ÄT SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera