fredag, februari 27, 2009

Fredag.. yihooooooo..

Så skönt. Idag ska jag göra fläskpannkaka till barnen och koka sylt, oj va glada dom ska bli.

Smillas dagis är stängt så hon ska vara hos Åsa idag, tur jag har dig.

Nu vet jag att ingen tycker att jag behöver må dåligt för jag har det ju såååå bra :)
Men nu måste jag ändå gnälla.. Varför har jag blivit min egen mamma??

Jag känner igen mig så sjukt i henne.. förutom att hon orkade göra saker.. Jag sitter här hemma varje jävla dag.. hela jävla tiden.. Har utgifter upp över öronen hela tiden, alltid så sjukt mycket räkningar så jag har aldrig råd att göra någonting..

Orkar aldrig åka någonstans vilket betyder att jag är ensam för självklart är alla lika trötta, jag förstår det. Men jag måste måste börja bli piggare och åka bort för jag behöver träffa folk.

Ska kanske börja äta rosenrot så kanske jag orkar åka bort och kan behålla några i min närhet :)

Timmarna räcker inte till liksom.. Det är jobb sen matlagning, sen trött Smilla och Mamma. Sen ska Jag hämta, skjutsa André om det behövs, jag ska på möte eller behöver jobba eller bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv för att jag är så ensam.

Förresten var jag hos grannen i onsdags, dom som har huset ute på hemnet. Det kändes inte så trångt, lite bakvänt kanske det känns.. och hålet i väggen är inte alls farligt, det var bara väldigt bra putsat glas.. ja för självklart var det glesrutor i hålet som inte syntes på bilden.

Jag var där på styrelsemöte i onsdags för jag sitter ju i styrelsen i samfälligheten. Trevligt, där träffade jag alla vuxnA :)

Nej nu ska jag fortsätta gråta och tycka synd om mig själv en stund igen.

Hoppas ni får en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar