tisdag, februari 24, 2009

Å titta vad som kom på posten idag.



7 kommentarer:

  1. Hängde ofta på Hahnemanns på den tiden det begav sig... Är nästan bombis på att du vet vem jag är..., vi brukar iaf heja på varandra när vi möts i Sollefteå... (men, det var nog en evighet sen jag såg dig här sist)

    Här hittar du två bilder, men jag vet inte om jag är speciellt lik mig på någon av dom... *s*
    http://nettans.blogg.se/2008/december/

    /Jeanette

    SvaraRadera
  2. haha kul du är ;)
    räcker det inte med saker där uppe
    ;)

    SvaraRadera
  3. vilken fest ?
    Näää det kommer jag inte ihåg , tror jag , eller?
    'Ja men det var ju hyggligt av dom haha!
    det blev ingen basta Idag det var fullbokat!
    Men jag sovnade på mattan förut!

    SvaraRadera
  4. men när var detta ? eller tog det nara lång tid?
    Spikmattan är skön men jag är inte piggare hahaha

    SvaraRadera
  5. jaha jag måste ha missat festen !
    *hrkl hrkl* jag gjorde det bara en gång på kronfågel hahaha

    SvaraRadera
  6. haha jag började undra omjag hade tappat minnet hehe

    SvaraRadera