fredag, februari 20, 2009

Fredag morgon


Usch så trött jag är. Tänkte bara förklara mig lite. Ibland spånar jag, låter tankarna vandra, blir ganska sjuka saker. Igår och för några dagar sen. Tänk att byta hela sitt liv, tänk tanken bara nu. Ni lägger ut er på blocket, liv säljes, sen bytes ni erat liv men bara ett par veckor. Det gick ett sånt program på tv förut. Spännande tycker jag. Jag vet att ja.g skulle inte stå ut 2 veckor. Jag är så nöjd med mitt liv. Har 2 underbara barn, en underbar man, underbara vänner, jag har ju allt. Men ibland tänker jag tankar som jag skriver ner. Tillåt er att tänka ibland, roligt blir det ibland men jag skulle aldrig i mitt liv vilja byta. Jag älskar mitt liv alldeles för mycket för det! Sen har väl jag som alla andra jobbigt ibland och är inte på topp, för hur bra man än har det så är det ibland svackor, det är dom som får iaf mig att uppskatta vad jag har.

3 kommentarer:

  1. Haha skön bild!
    Jag hoppas oxå jag får en bra fredag.
    Jag vet inte än, ska prata med sanger först! kram

    SvaraRadera
  2. Meeen du ser ju ut som du ska på krogen jämfört med mig på morgonen. =)

    SvaraRadera