måndag, februari 23, 2009

Ska försöka titta på advokaterna för första gången nu.


Tänkte på en sak... Om jag måste välja mellan fattigdom med mycket kärlek och rikedom utan kärlek då skulle jag lätt välja det första. Nu är jag väl varken fattig eller rik utan svensson som jobbar hårt för att nå dit där jag är idag. Men jag skulle lätt välja bort allt materielt eftersom jag inte behöver sånt. Mange är mer beroende av saker och märkeskläder än vad jag är. För mig är närheten och intimiteten viktigare. Tur för min älskade man och kanske för mig också att .han slipper välja .hehe. Tur räntorna är låga ett tag .hehe.

1 kommentar:

  1. Men sluta nu Mia...

    Cash is king och kommer alltid att vara.
    Känner du någon tjej som är rik och singel? Som är redo att ta hand om mig?
    Du kan ju få bjuda in henne på lördag, så ska jag smörja henne! ;)

    SvaraRadera