lördag, februari 28, 2009

Lördag underbara morgon...

Guuu va härligt att det är lördag, idag är det dans, handling och sen packa.. efter det middag med alla kära!

Ska bli härligt!

Imorgon kommer det folk hit och hämtar vår spis, kyl och frys.. igår var det diskmaskinen.

Oj va jag och Monica blev glada att det kom en kille som kunde.

Monica har dessutom lärt mig att länka och det är så bra.. Nu kan jag länka till er alla.

Det finns en tjej som nu är 18 år, jag läser hennes blog varje dag, gärna flera ggr. En grymt duktig tjej, nyss fyllda 18 år och 3 barns mor, husägare.. jag ni vet så duktig är hon. När jag läser hennes blog blir jag så glad. Läs den ni me så förstår ni vad jag menar. Mammabecka är bloggen..

Finns några bloggar till som jag gärna läser.. Singelpappan bla, han förlorade sin fru och nyfödda dotter i en bilolycka.. Verkligen värd att läsa.. Hemskt!

Japp, nu är jag lärt mig något nytt så kommer jag nog länka varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar