torsdag, februari 26, 2009

Torsdag äntligen!

Snart är veckan slut.. jag längtar inte så mycket efter helgen egentligen för jag måste ju flytta hela övervåningen till nedervåningen så jag har sjuk ångest.. senast onsdag kommer snickaren.

På lördag kommer dessuton Anders hit med hans mamma Yvonne och moster Irene och Min antonia.. Ska bli himla roligt! Yvonne var det jättelänge sen jag träffade så det ska bli skitkul!

Hoppas bara Yvonne förstår att vi bara har ett halvt hem då :)

Har vfäldigt sjuk ångest iaf inför tömningen i helgen.. Till Åsa ska vi också med dom jättetunga skåpen..

1 kommentar:

  1. Du undrade vad jag jobbar med.... *ööhhuuumh*
    Det är väl kanske inte nåt man flaggar för eller stolt säger i dessa dagar..
    Arbets*host-host*för*host-host*medlare....

    SvaraRadera