måndag, februari 23, 2009

Igår snöade det i stockholm.


Vi .har så sjukt mycket snö nu. Får lite ångest för vägarna till mitt jobb är nog inte Plogade. Yes, det är sant, jag, motor prinsessan som aldrig varit rädd, som verkligen varit kung på bilkörning i norrland, som alltid tagit mig fram, som aldrig varit orolig för att häva en sladd, som varit grym på motorsport, jag är rädd för halkan. För många år i stockholm kanske? Har varit såhär sedan jag flyttade hit. Där uppe var det vardag liksom att fixa halkan, när jag flyttade hit så bara går det inte. Jaja, i värsta fall får jag väl parkera efter vägen och ta bussen.

1 kommentar:

  1. håller med ingen lust att ut å åka i snökaaoset,men ibland måste man tyvärr!
    Att du är rädd kanske beror på stockholmarna dom kan ju inte köra på halka!

    SvaraRadera