torsdag, februari 19, 2009

Torsdag morgon..


Nu håller jag på att tömma, fixa och så för att kunna flytta hela övervåningen till nedervåningen.
Jag säljer saker på blocket och slänger.
Nu har jag fått ett litet problem..
Anders.. var gör jag av honom? Förra helgen försökte jag sätta ut honom på blocket som häst, efterlyst, bortskänkes, säng, accesoar, ja alla kategorier provade jag men det gick inte.. ogiltig annons som bryter mot blockets regler fick jag tillbaka...
Slänga honom vill jag ju inte.. jag tycker ju om honom ju. Tänkte kanske det finns någon tjej som läser min blog som vill ha honom?
Han är 22 år, social, trevlig och snygg..
Tycker bäst om att sova i en mjuk säng med silikon i huvudkudden..
Han gillar fart och fläkt.. tycker även om mysiga hemmakvällar med rätt person.
Händig..?? nja det vet jag inte riktigt om man kan kalla honom. Han njuer av en flaska vin och att se på när andra arbetar för honom.. åh det är ju verkligen en konst!
Positv och glad och rolig, ja det är han iaf :)
Är ni intresserade så hör av er till mig.. Högstbjudande och lämpligast ägare gäller.

3 kommentarer:

  1. Ja, men det var då...
    Nu är det kallt och jävligt!

    Nja, vet inte hur det går...han säger att det går bra på jobbet..men jag vet inte.
    Han säger inte så mycket./Nizen

    SvaraRadera
  2. som vanligt...tvingar mig upp på mornarna, biter ihop och åker till jobbet :/

    SvaraRadera
  3. Jaa, vad säger man? Högst bjudande? Tydligen fanns ingen intresse... skål alla icke kåta gamla tanter.... för nu tänker jag lägga mig i sängen naken med ståndet i högsta hugg!

    Ohhlalal1 :D

    SvaraRadera