söndag, februari 15, 2009

Men herregud


Så mycket nya kläder jag måste köpa för att fylla garderoben. Sa till Mange att man absolut inte kan stoppa in gamla slitna urtvättade kläder i en ny fin stor garderob. För gjorde man det skulle garderoben bli ledsen och sur och skulle en sån garderob bo i vårat sovrum skulle vi sova dåligt på nätterna och då skulle vi inte kunna sköta våra jobb och då skulle vi bli arbetslösa och behöva flytta. Allt det Pga att garderoberna blivit förmärmade av mina gamla kläder. Ja.g frågade om han tyckte det va värt det, Hmmm sa ja.g kaxigt. Fundera på det du så gick jag därifrån. Nu räknar jag med att han snart kommer och ber mig köpa helt nya kläder.

2 kommentarer:

  1. Jodå, det går bra för Loke och gipset, han är sjövild och verkar inte ha ont, men han är så mycket i farten att jag blir oroliga tt armbrottet inte ska läka!

    SvaraRadera
  2. najs ;) klart du ska köpa kläder;)

    SvaraRadera