lördag, augusti 15, 2009

Fjortonåringar

Jaa.. jag har en sån hemma.. Livet är så roligt med en 14 åring i huset :)
Den här veckan har han kommit hem sent på nätterna och gått upp på eftermiddagen.
Han är en bra kille min André. Som så mycket äldre. Han tänker och förstår och tar ansvar. Han gör vettiga saker för sin månadspeng, han är underbar mot sin lillasyster.

Han är så mycket äldre än dom 14 han blir nästa vecka. Han tar alltid ett sjukt ansvar för att vi ska fungera här hemma. Han tänker på oss andra och han ser till att ta lite tid med oss ibland.

Han kanske har förstått att om man ger lite så får man tillbaka?!

Att vara 14 är ju det svåraste man kan vara.. man ska hitta sig själv och våga vara sig själv! Jag tror att min kille har lyckats med det ganska bra. Nu har han hittat sitt "Gäng" han vet iaf lite vem han är...

Jag är mycket mycket stolt mamma till en 14 årig kille!

Min bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar