tisdag, augusti 11, 2009

Nu blir det sängen.


Ikväll bjöd Smilla på middag. Hon är grym. Bad Mange ringa magnus och bjuda på ostsufflé och potatissoppa sen lagade hon mat hon skalade potatis, kokade, vispade äggvita fixade och donade och vips stod det en schysst middag på bordet. Jag fixade recept men resten gjorde hon, jag tror vi har en blivande mästerkock i familjen! Monica och magnus stannade länge och det var så roligt att träffa dom. Var ju evigheter sedan vi sågs nu. Vi åt toppen middag och redan fika som Smilla bjöd på. Hon är grym i köket! Trevligt var det och jag hoppas vi gör om det.

4 kommentarer:

  1. tack för maten Smilla det var supergott och trevligt ses snart igen hälsa mamma pappa ;)

    SvaraRadera
  2. hallo :=) köp med gott bröd i morgon bitti, frukost !
    jag har ost o smör :)
    kram

    SvaraRadera
  3. hahaha sa till magnus han skulle få äta strömming på lördag han ble skit gald tills jag kom på att det var surströmmning hahaha inte å glad;)

    SvaraRadera
  4. hahah det äår lungt , men köp inte till oss då , vi äter ju inte!
    Vi kan köpa med nått annat , kram ;) det blir trevligt ,men äklig lukt hahaha

    SvaraRadera