onsdag, augusti 19, 2009

Onsdag!


Idag ska jag till jobbet en sväng. Har träff med min chef. Idag är också dagen innan medicin så värken är värre än någonsin.. svårt att gå och böja fingrarna. Ikväll ska jag dessutom träna hmmm hur ska det Massa alvedon så går det nog bra. Hur ska jag klara av tjejmilen? Konstigt hur jag känner mig som frisk tills jag reser mig upp och inser problemen... Det ska nog gå bra det här hoppas jag. I värsta fall blir jag liggandes i 1 vecka efter träning och tjejmil men det kan det ju vara värt :)

Solen skiner igen och det är ju bra iaf. Jag gillar sol och värme :)

Du förresten... Norrman i Afrika... Vem är du? Vad gör du i Afrika? Är du våran munkbagare eller kanske konstnären? ;) Förmodligen ingen vi känner men spännande. Du har varit länge i Afrika nu.. Skönt med värmen! Avundas dig!

2 kommentarer:

  1. Ahaa.. ja de känner jag till, ja jag bor inte många metrar från där Patrik växte upp,=)
    Jonas mamma är min mammas bästa väninna.
    Jag är 28 år. Mina systrar är jämn gammal med jonas och patrik.

    Vart i sunnersta bodde din mormor? och vad heter hon? såg henne på bilder på din sida men jag känner inte igen henne, när flyttade hon härifrån? KOmmer din mamma härifrån?
    Vad heter du och hur gammal är du? ojoj vad många frågor det blev;)
    Jag läser att du har ont, varför?
    Ha en bra kväll hörs snart igen=)

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen fint här, man tänker inte på det igentligen så mycket , men när man åker iväg och kommer hem så ser man hur fint det är!

    Okej är du möjligt vis släkt med forslöfarna i byn då? det finns ju en hel del med folk som heter forslöf.

    Min syskon är födda 68, 71, 73, 79 och jag då 81! Vi är fem tjejer=)

    MIn pappa är född 43 han kanske känner till din mamma det skiljer ju bara 2 år.
    Jaa vi gillar 50-60 talet hur coolt som hellst, vår dotter Lova älskar "raggarbilar".

    Reumatiskt inte kul kan jag tänka mig,besvärligt!
    jag jobbar inom vården , hemtjänst och det är ganska kul, väldigt varierande, men nu har jag gått hemma över 1 år med sonen, men den 1 septemer börjar jag jobba igen.Nä nu är det bara att ladda inför tårtkalaset=) Har du två barn?

    SvaraRadera