torsdag, augusti 13, 2009

Idag var jag hos doktorn igen

Jag röntgade lungorna, det är sånt man måste göra när man tar den medicin jag får nu.
Idaag var det dessuotm dax för medicinen igen.. vilken ångest jag har varje gång jag ska ta den.. Cellgifter.. ja ni hör ju själva hur det låter. Det är inget man stoppar i sig gärna..
Nu har jag tagit dom och mår inget vidare.. mår illa, är yr, ont i magen...
Ja det är inte så att jag längtar efter torsdagen då det är dax att stoppa i sig dom små gula pillrena...

Innan mår jag bra och sen vet jag innan jag stoppar i mig dom att nu kommer 4 dagar då jag är trött, mår illa och är yr..

Nog pratat om det nu.

Idag hade vi storfrämmande på middaag! Min älskade moster Annika och Bosse kom hit med min kusins barn Nelly och Fanny.. Dom stannade på middag så mysigt! Dessutom hade dom det underbar tunnbrödet från helgum med sig! Syrran och Nizen kom förbi en stund också på en enkel fika. Mysig eftermiddag med alla jag tycker om!

Vet ni vad mer? Jooo jag skaa springa tjejmilen.. shit, hur ska det gå? Jag på en runda runt djurgården hehe. Jaa hörni, det blir en syn för gudarna haha.

1 kommentar:

  1. men orkar du med besök på lördag ? vi kan ju ta en annan helg?
    Eller så får du sätta mig i arbetet, kram!
    Du skulle börjat med pillerna på måndagar , så kunde du supa på helgen;) hur tänkte du där *ler*

    Kram va tyckte du om bilderna?

    SvaraRadera