onsdag, augusti 26, 2009

Onsdag idag..

Min kropp värker.. Har så ont i fot, ben och hand. Ja det låter lite konstigt men det gör så ont i olika kroppsdelar faktiskt.

Nu är vi lite deppiga i vår familj också.. Våran tiger Norpan måste hitta ett nytt hem. Han förstör för våra grannar och springer in till dom och sover. Nu börjar det bli för mycket. Han ligger på blocket nu våran älsklingskatt... http://www.blocket.se/vi/23246105.htm
Välja familj med omsorg kommer vi göra, jaag ska hälsa på hemma hos dom innan Norpan får flytta dit. Det ska vara den bästa familjen. Sorgligt är det.

Idag har jag fullt upp.. ett jobbmöte idag, ska bli spännande. Imorgon ska jag till doktorn och på fredag har jag telefontid med min doktor och Smillas doktor.

Veckorna bara rusar iväg och tanken är att jag ska börja jobba på tisdag.. hur det nu ska gå.

1 kommentar:

  1. när får jag mitt kaffe jag har vunnit? ;)

    vadå shoppoholicen du köpte ju nyss en hahaha

    SvaraRadera