tisdag, augusti 18, 2009

Tidig morgon


Solen skiner lite bakom molnen, kanske blir det fint väder idag. Min bästa moster och morbror med kusinbarn kommer hit idag. Vi ska åka till matdax och handla. Norrlänningarna måste få se butiken i hökarängen innan dom åker hem. Igår var jag på barnmottagningen med Smilla. Det visade sig att hon är väldigt allergisk mot gräs, björk och häst. Mindre allergisk mot hund och katt. Blev också lite utslag på annat men så lite att det bara visade sig. Min lilla tjej. Idag börjar medicinering. Vissa tankar kommer om varför allergi kommer nu. Hmmm. Usch. Min lilla gumma. André fick skjuts av monica till bromma. Tack monica! Nu är han hos pappa och jag har det så tomt hemma. Kommer nog aldrig vänja mig vid att han åker bort. Min älskling.

2 kommentarer:

  1. Ngt som ändå är bra med barnallergier är att dom oftast växer bort =)

    SvaraRadera
  2. Hej Maria o tack för din kommentar.. Jag har lyckats pga massor av motivation, vilja och lite jävlar anamma också!
    Läs gärna tidigare inlägg i bloggen, har mycket motivationshöjande inlägg och tips o knep.
    Lycka till o hör av dig om du behöver en spark i häcken! :)

    SvaraRadera