fredag, augusti 21, 2009

Gnälligt...



Natten har varit sådär. Jag tänker framåt hela tiden. Nu har det gått en timme till vilket betyder 1 timmes illamående mindre. Huvudvärk, illamående, värk, snurrar i huvudet, Några blåsor kvar dom andra försvann under natten.

Hela tiden tänker jag att snart är jag helt frisk från både värk och alla biverkningar av medicinen. 12 veckor sen ska medicinen ha full effekt. Då är ju alla problem borta. Nu har jag ätit den i 4 veckor, bara 8 veckor kvar.

metotrexate tror jag medicinen heter och som det lät var det det sista alternativet.. eller?
Någon som vet om det finns mer medicin?

Det jag mår sämst över just nu är hur det ska gå på tjejmilen. Jag vill så gärna så gärna göra tjejmilen nu när vi är ett så bra team. Jag måste ut och gå, öva men klarar ingenting, klarar knappt av att gå för att jag har den här förbannade kärringsjukdomen. Söndag den 30 augusti om en vecka, då måste jag vara frisk. Jag går på värktabletter och ligger dan efter kanske.. Det här är något jag vill iaf och det ska jag genomföra.

1 kommentar:

  1. Det är helt okej om du inte orkar gå tjejmilen! Du måste tänka på dig själv någon gång.

    SvaraRadera