måndag, augusti 10, 2009

Måste förklara känslan.


När vi stod där kl. 20.15 och förbandet, djn spelade, han var bra och det blev stämning. Men det spöregnade och det var söndag. Fast han lyckades få igång oss alla. Vid 21 slutade han. Alla står kvar, fulla av förväntan... Hela ullevi var i extas. Vi började göra vågen runt hela ullevi. Vi applåderade varandra. Vi väntade. Till slut släcks det på scenen, jag får känslan av när du är så nära en orgasm att du skakar, du bara väntar på att den ska komma. Du känner hur nära du är, det pirrar i kroppen, snart snart. Du har en skön känsla i kroppen. Vill komma samtidigt som du vill bevara känslan länge. Njuta längre... Då kliver madonna upp på scenen, hon sitter där, sjunger candy shop. Alla skriker, även jag. Rakt ut skriker vi elin och jag och hela ullevi. Vi klappar händerna och håller takten. Det är trångt. Alla är lika heta. Ingen kan stå still. Vi står på ett stort dansgolv framför madonna. Alla mitt i en orgasm som precis börjat och som aldrig verkar ta slut. 2 timmar står vi så och bara njuter. Madonna gör en skön hyllning till michael jackson mitt i konserten, då gick det en rysning genom kroppen på alla som stod i publiken. Alla är mitt i en skön orgasm hela tiden, en orgasm som aldrig tar slut. Jag och elin står och kollar in madonnas kropp och inser att sådär snygga kommer vi aldrig bli. Hon är snygg. Shit. Sista låten give it 2 me, då går det för oss alla i publiken på en gång. Vi alla kommer i en enda stor jätte utlösning. Madonna säger till oss - no one's gonna stop me ever. Åh det tror inte jag heller någon kommer göra.

3 kommentarer:

  1. hahaha vilken bra känsla ;)
    Roligt skrivit ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet tack Maria , men inget fara jag ska förklara nån dag ;) Kram

    SvaraRadera
  3. ja det gör vi snart snart , idag hade jag tänkta dra ut tidigt fixa tele ( men det löste sig på telefonen) sen åka till Ikea ( men jag ångra mig ) tror jag ska ta en vilodag idag en innedag;) håller faktiskt på att sovna i soffan nu med datorn i knät;)

    SvaraRadera