fredag, augusti 14, 2009

FREDAG!!

Då var det helg igen :)
På morgonen idag ska Smilla till Tandläkaren och Mange till jobbet.

Efter det kanske vi sammanstrålar för att köpa lite rullgardiner och kanske en ny soffa. KUL!

På måndag kommer en tjej för att köpa våra soffor som vi har idag!

Imorgon serveras det surströmming på vår altan om det är fint väder. Väldigt kul tycker jag. Blir nog lite kräftor också :)

Vad ska ni göra idag?

Ser förresten att många läser här som jag inte vet vilk ni är..

En norrman förmodligen från oslo men som nu befinner sig i Nordvästra Afrika.. Vem är du?
Vem är du som sitter i Örebro och läser min blogg? Flen?
Katrineholm? Och alla andra ställen..

Berätta lite för mig vem du är så vi lär känna varann lite och får lite mysigt här på bloggen :)

1 kommentar:

  1. Det är jag som 'är från Katrineholm hahah fråga inte varför min ip-adress står där hel lustigt hahah hoppas ni får en bra dag, vi har sooolllll äntligen och jag har semster :-) kram kram / kusin i linköping

    SvaraRadera