söndag, augusti 30, 2009

Idag var det dax för tjejmilen


Tre systrar och en dotter ska idag vinna en resa till New york för att vara med på tjejmilen där! För att ha chansen att vinna måste vi springa ett varv runt djurgården.. en enkel liten runda på 10 km. Perfekt!

Ni håller väl tummarna för oss? Vi startar kl 13.05 och räknar med att vara i mål runt 14.30 eller så :) Ja vi tänker ju inte springa det fortaste vi kan liksom :) Med mina fötter så kommer jag väl i mål lagom till nästa år eller nåt. Ska dopa mig med morfin och bandage innan så ska det nog fungera.. eller va tror ni?

Nu vill vi alla ha många lyckönskningar här i kommentarsfältet och i era bloggar så vi känner att ni hejjar på oss!!

1 kommentar:

  1. jag heja men jag kommer nog tyvärr inte känner mig lite slapp idag , måste bli bra till i morgon!! ;) men heja heja hejA

    SvaraRadera