tisdag, september 15, 2009

Betala räkningar

Finns det något värre än att göra det?
Det är faan det tråkigaste jag vet.. Man sitter med en hög, mellan 10 och 20 brukar det vara för mig.. eller nu kanske jag överdrev lite men runt 10 iaf som kommer i pappersform, resten på e faktura usch.

Nu skulle man vilja varaa miss Anka.. inga problem med att betala räkningar, förmodligen ser hon dom inte ens utan dom går till någon hemlig adress någonstans.

Jag undraar.. javisst, Paul Anka i alll ära men nu 2009 hur kaan han dra in stålar på att visa upp sig och sen sin fru.. va faan..

Nej hörni, nu ska miss Norinder Gå och göra sig snygg för daagen, det tar caa 2 timmar och lite till idag då jag ska till Hökarängen med Monica sen, där måste miss Norinder verkligenn vara snygg.. Det hör ju till mitt jobb.

1 kommentar:

  1. Göra sig snygg i 2 timmar? 1 minut för du är ju redan snyyyygg =)

    SvaraRadera