söndag, september 06, 2009

Söndag


Idag blir det jympa med Smilla på friskis. Hon har längtat efter att det ska börja igen. Idag är en onddag igen. Kan man säga så? Onddag? Jag har alltså värk igen. I eftermiddag ska vi alla bli bjudna på restaurang, mycket trevligt ska det bli. Hela släkten är det som kommer. Nästan:-). Det känns inte så bra att vara sjukskriven. Vill bli frisk och börja arbeta. Min man börjar tröttna på mig när jag alltid har värk och mår skit. Tror inte han riktigt förstår. Han är riktigt less på mig nu. Måste försöka få till ett bra familjeliv nu.

2 kommentarer:

  1. halloj ! jag förstår att du inte orkade igår det kan inte vara lätt med allt du har fått utstå.philip känner sig nog hedrad ; ).
    Ni kan ta vilken dag som helst som passar er
    själv orkar jag inte umgås just nu.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vadå less?? Nej han förstår inte! Jag skulle inte vilja byta med dig...puss..

    SvaraRadera