torsdag, september 17, 2009

Idag är det torsdag

Ännu en vecka är snart slut och vad har jag gjort för vettigt?
Jo men lite har jag hunnit med iaf.

Vad har ni gjort för vettigt den här veckan?

Idag ska jaag sitta hemma och näringsberäkna hela dan, jag tror det kommer ta så lång tid.

Igår delade jag och Mange på en flaska vin, åh va gott det var. Vi tog en cigg till det också :( Inte så bra.. men vi har kommit överrens om aatt före kl 07 på morgonen är det ok och när inte Smillaa är med.. Ja jag vet skitdumt men vi tyckte det var ok :)

4 kommentarer:

  1. Men jag då? Tänkte ju komma ner till dig i slutet på månaden.. vi måste juh oxå dela på vin och cigg.. =)

    SvaraRadera
  2. ;) hahaha ja det var välManges idé hahah!
    Jag har jobbat hela veckan gjort massa vettigt ;) sen har jag varit iväg på kvällarna!
    Idag blir det nutrillett shopping ;) eller inte skoja ska bara vila

    SvaraRadera
  3. Meeeeen har det inte varit torsdag rätt länge nu? =)

    SvaraRadera
  4. Heter hon Charlie?? Alltså Shulmans??? Orkar inte läsa hans blogg numera...

    SvaraRadera