måndag, september 28, 2009

Saker som suger...

1, Människor som inte står för vad dom säger

2, Att jag aldrig blir frisk

3, Min man som ofta bara håller med utan att säga emot.. fast han inte håller med egentligen utan bara är konflikträdd och vill undvika att prata mer.

4, Folk som bara bryr sig om sig själva och skiter i andra.

5, Livspusslet som alltid ska gå ihop...

6, Folk som utnyttjar mig och mina kära.

7, Jag själv för att jag just nu sitter och gnäller på alla andra...

8, Folk som inte kan acceptera att vi alla människor har olika åsikter men ändå
är lika mycket värda.

9, folk som inte kan acceptera andras åsikter...

Ja det blev nog en del upprepningar men vet ni att det skiter jag i för här skriver jag vad jag vill när jag vill hahahaha.

2 kommentarer:

  1. 10. Folk som ljuger. 11. måndagar 12. tonårs söner 13. trotsbarn 14.sjukskrivning 15. dåligt väder 16. dålig hårdag 17. huvudvärk 18. förkyld än 19. 10 kg övervikt... kanske andra kan fylla på med resten.. =)
    Kramis snygging...

    SvaraRadera
  2. Det är bra :) kanske också gör en sådan lista :D kram kram

    SvaraRadera