måndag, september 21, 2009

Så var det måndag igen..

Ganska skönt tycker jag :) Helgen har varit bara sådär perfekt liksom, har tagit det lugnt, slappat, hunnit med en tjejmiddag och en 40 års fest. Idag ska jag på möte med min chef och sen jobba med matsedel och näringsberäkning.

Ska bli jätteroligt!! Mycket jobb med näringsberäkningen men roligt att göra något vettigt.

Jag ska också hinna pyssla med Smilla efter dagis och sen fixa allt annat här hemma ni vet :)

Jag och Mange tände ljus på verandan igårkväll och satt där nere med en kopp te och pratade.. så skönt var det. Det är mysigt att sitta där.. en filt runt sig, lite ljus tände.. ja så härligt. Vi har ju 3 uteplatser hemma hos oss.. och alla är lika sköna liksom.

Just det, jag har glömt att berätta.. En granne till oss sålde sitt hus i veckan. Hon har lite större totm än oss men istället har hon Inte renoverade badrum eller renoverat kök.. huset såldes för 4.550.000 kronor... Shit.. vilka pengar för ett simpelt radhus.. Vea.. vad för man hos dig för dom pengarna?

1 kommentar:

  1. Tja... för dom pengarna kan du köpa upp hela Långsele.. ha ha.Och inte nog med det så får du pengar över också !!! =)

    SvaraRadera