onsdag, september 16, 2009

Onsdag kl 05.15


Det var då jag började skriva det här inlägget. Vad som hänt nu i ca 30 minuter det vet jag inte.. började titta runt lite och sen hade det gått en halvtimme direkt. Shit, nätet är farligt.

Facebook har blivit min nya baby.. Har inte gillat det förut men så upptäckte jag farmville... Bilden ni ser.. å då vaar det kört. Jag tror att jag har en liten undernärd dröm om att bli bonde i mitt nästa liv.. eller jag har ju faktiskt provat på det livet en gång och lämnade det. Nu kanske jag är mogen, på farmville sitter jag hela dagarna och plogar, odlar och skördar.. min farm är sjukt stor nu. Jg har fått många grnnaar och djur, det är så fint. Haar ett litet drinktält och en liten ankdamm också.. Sjukt hur man kan snöa in på något och bli fast. Förhoppningsvis är det över snart :)

Idag har jag ett möte med en skolenhet där jag ska skriva matsedel och näringsberäkna, toppenjobb för mig.. så här vill jag ha det, välja själv vad jaag vill göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar