onsdag, september 30, 2009

Onsdag...

Igår var jag på MIO och handlade massor.. Butiken i Järla sjö hade utförsäljning för att dom ska stänga så då var jag där och shoppade det jag behöver. Hittade en så cool lampa till mitt trapphus.. vi har sökt en lampa dit i 6 år och nu äntligen hittade jag en som hette spider, perfekt! Tror min Mange kommer sätta upp den ikväll och då ska jag fota och sätta in bild så ni får se.. eller ska jag kanske strunta i det och ni får komma hit och titta?? Hehe det vore nåt. Längtar lite efter fika besök nu :)

Idag ska jag ta blodtryck på vårdcentralen, sist jag tog var det väldigt högt pga medicinen jag tog mot reumatismen så nu håller jag tummarna för att det är bra den här gången.

Jag ska även leverera näringsberäkningen jag gjort och hämta matpiraterna och kanske följa med en vän till doktorn. skönt när det är lite att göra så dagarna går fort.

Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer: