måndag, september 14, 2009

Måndag

Måndagmorgon. Skönt med ny vecka och nya utmaningar. Här hemma händer inte så mycket den här veckan.. Jo jag ska till doktorn Wow.. 2 ggr dessutom tror jag det var.

Skulle behöva åka till jobbet någon dag den här veckan också för att prata lite med dom.

Igår hade jag längtat till den svenska filmen från Gotland, Kommisarien och Havet. En svensk film med mord och spänning verkade skitbra. Så börjar den äntligen och kommisarien, journalisten och några till pratar så konstigt tycker jag.. jag tittar lite till.. Tänker hela tiden att nej, den kan inte vara dubbad så jag fortsätter titta.. Men tror ni inte på faan att den svenska filmen med toppenbra svenska skådisar är dubbad.. Jag tittar på deras munnar och lyssnar på deras tal hela tiden, kan inte låta bli.. missar alla fantastiska insatser från dom svenska skådespelarna pga det.. Nej.. den filmen kan dom gömma långt ner i arkivet på tv4 huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar