lördag, september 19, 2009

Tidig morgon


Igår var gott! Väldigt god mat och trevliga kompisar. Elin och jag åkte hem ganska tidigt, richard hämtade oss vid 23.30. Men det räckte. Åsa var också trött då och ville gå och lägga sig så det var perfekt tid att åka. Väl hemma var johan och magnus hos min man. Jag satt uppe en stund tills dom åkte hem sen blev det sängen. Imorse var inte riktigt lika skönt, Smilla väckte oss kl 7 och då är det ju bara att gå upp liksom. Min man kan vara lycklig. Han är sån som kan somna om, önskar att jag vore det.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!! Ja jag har alltid beundrat dom som kan somna om hur som helst. Jag har verkliga problem med det... vad gör du en dag som denna?? =)

    SvaraRadera
  2. Lite sovmorgon är det ju du går ju upp 5 i vanliga fall :;;)

    tack för igår, jag hade räknat ungefär samma dryck!

    Kram

    SvaraRadera