söndag, september 13, 2009

Drömmare


ja jag är en drömmare... Nu sitter jag och tittar på hus att hyra i grekland nästa sommar i 3 veckor.

Jag ser framför mig hur vi hyr ett hus nära vattnet, huset måste såklart ha en liten trädgård.. gärna oliver och vindruvor i trädgården. Det ska ligga i någon pittoresk liten by med små matbutiker och jag ska sitta på min terass och dricka vin, äta vattenmelon och oliver..
Vi ska laga grekisk mat hela veckan, kanske svensk en dag då vi bjuder in våra grekiska grannar som vi knappt förstår vad dom säger men vi kör teckenspråk.. Vi lyssnar på grekisk musik och njuter hela veckorn. Vissa dagar får vi åka till flygplatsen för att hämta våra vänner som kommer för att hälsa på.
Visst låter väl det som en härlig sommardröm?? Kommer ni och hälsar på oss där?

2 kommentarer:

  1. Nej men du kan komma till Tahiland ist. Du vet han som ska ta ner hela solsystemet åt mig tycker vi ska åka dit.. ha ha ha

    SvaraRadera