fredag, september 11, 2009

Fredagmorgon


Smilla myser i soffan och andré min bästa kille har gått till skolan. André hade lagt fram ett papper när jag vaknade Imorse. Ett profilbyte papper. Han vill byta profil i skolan. Tycker att det är en profil som passar honom mycket bättre så jag tror det är ok men ska först ringa skolan och prata med dom. André är en fri själ som passar bättre med bild och form än han gör med idrott och hälsa som han har nu. Han är duktig på att teckna och måla så jag tror det skulle passa honom utmärkt. Ska kolla lite saker med skolan först bara. Idag ska jag börja arbetet med näringsberäkningen på matsedel som jag lovat. Jag ska också kolla min Matpirat lite så vi får till den. Igår tog jag ju första sprutan av nya medicinen och fick såklart biverkningarna som 1 av 100 får. Hmmm. Hoppas det ger sig. Jag har busat lite tidiga morgnar här. Varit inne på veas blog och ändrat om lite. Bytt bakgrund, gjort gästinlägg, lagt till lite saker som jag tycker hon borde ha haha. Tänk va brydd hon ska vara varje morgon ;-). Roligt tycker jag, vad veronica tycker vet jag inte ;-).


Just det, Christoffer Romland heter min doktor.. Får ni nånsin reumatism eller annat är det honom ni ska gå till :)

1 kommentar:

  1. Ha ha... inbrott på morgonen!!! Ja jag såg det när jag hade publicerat mitt inlägg i morse. Var stressad och hann inte kommentera det! Jag gillar ju grönt då =)

    SvaraRadera