måndag, september 14, 2009

Små tankar...

Varför är det mörkt kl 05.15 när jag vaknar? Det hade varit skönare att kliva upp om det var lite ljusare.

Varför är livet så orättvist? I Sverige kan vi hälla i oss 4 liter vin i sekunden under Juli månad- I afrika, indien och andra ställen i världen har dom inte ens vatten..

Varför är hösten så mysig? Trots att jag älskar sommar och sol är hösten min favorit årstid.. Ljus, te, mys, mörker... Härliga promenader i skogen.. mysigt!

Varför är folk så ovänner? Olika tankar och tycken borde vi uppskatta istället för att bli osams..

Varför uppskattar inte vi människor varandra mer?

Vad är viktigt i världen egentligen?

Vad är viktigast i ditt liv just nu? Vad är viktigast i mitt liv just nu?

Varför gör dom blöjor så torra?? Låt ungarna bli blöta om rumpan så dom lär sig att gå på toaletten...

Varför försvinner alltid en strumpa i tvätten?

Varför vågar jag inte gästblogga mer hos VEA?

Varför vågar jag inte gästblogga mer hos Monica?

Varför är skinkorna varma bara då man har feber?

Ja... svara på dom ni om ni kan :)

1 kommentar:

  1. Fyra liter i sekunden lät häftigt..shit helt galet!

    Jag älskar hösten har alltid gjort det. Inte en massa måsten och förväntingar! Det är hög klar luft och som i dag skiner solen och det kommer bli varmt och skönt. Tända massor av ljus varje kväll=)

    Varför skulle inte du våga gästblogga? ;)

    Det viktigast i mitt liv just nu är att .....=)

    Kramen...

    SvaraRadera