lördag, februari 20, 2010

En helt vanlig lördag.

Så var det lördag, skönt!
Inatt har det säkert kommit 1 dm snö igen så idag blir det till att skotta och skotta.
Iår har vi fått tillbaka all den snö vi inte fått dom senaste 50 åren. Så här såg vintrarna ut uppe i sollefteå när jag var liten, i stockholm har jag aldrig sett såhär mycket snö. Inte konstigt att trafiken och samhället står stilla och grips av panik.
Min tanke nu är hur det kommer bli när det smälter.. klarar vi av så mycket vatten? vi får hoppas att det inte går så fort.

Idag ska vi ha kalas för Smilla, vuxen kalas idag, imorgon är det barnkalas. Skönt när det är över.

Vet ni att inatt tyckte jag lite synd om mig själv som låg vaken igen för 4:e natten, jag var trött och slut och hade väldig värk i hela kroppen. Men så tänker jag på hur bra jag har det.
Jag har 2 underbara barn, trots att den ena är en buse som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera.. Jag har en fantastisk man och ett skönt hem. Kan man ha det bättre en så?
Jag är lyckligt lottad!
Kan inte tänka mig något annat. vi har en stor familj och nära vänner. Jag behöver aldrig vara ensam om jag inte vill.. Jag har många nära runt mig som bryr sig och som finns där. hur många har dte så egentligen?
Jag hoppas att alla har det så men tyvärr så är det inte så.
Önskar att man kunde dela med sig lite av det jag har...

Nej nu ska jag njuta lite till och sen sätta igång med dagens måsten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar