torsdag, februari 25, 2010

Sitter i skolan


Jag ska ha möte med andrés lärare. Spännande. Idag har jag varit hos doktorn. Nu ska jag börja med cellgifter igen. Den här gången i spruta. Det ska bli spännande att se hur det går den här gången. Förra gången mådde jag otroligt av den medicinen nu hoppas jag på att må bättre den här gången. Jag hoppas framför allt på att jag ska bli frisk och orka med livet lite mer än jag gör nu. Jag hoppas på att få ork nog att ta hand om mitt hem och min familj. Jag hoppas på att slippa vakna med värk varje morgon att få sova en hel natt utan värk. Jag hoppas på att få börja arbeta. Få något viktigt att göra på dagarna. Att få en uppgift. Ja, det är väl vad jag vill. Just det, jag hoppas att jag ska få behålla håret när jag börjar med den här medicinen igen. Förra gången tappade jag hälften av mitt hår.

1 kommentar:

  1. Hoppas d funkar för dig så du blir av m värken,monica

    SvaraRadera