söndag, februari 07, 2010

söndagmorgon

Jspp så var helgen slut igen då. Jag och min underbara man har fixat lite på övervåningen i helgen och jag har lagat och fotat mat. en del mat måste jag fota om och en del blev bra. Jag har bara gjort kolhydrater hittils så Proteiner, antioxidanter, fett är kvar. ska jag hinna med imorgon tänkte jag.

Jag måste bara berätta för er alla att jag har den absolut bästa mannen. Och barnen såklart..

Igår hade vi hela kvarterets ngar här hemma, den ena tjejen håller på att flytta så då hamnade alla här. smilla hade en härlig dag med massor av kompisar och sen avslutades allt med kalas på barnkulan, kan det bli bättre tror ni?

Vea, jag ska visa matpiraten nån dag.. Det är ett hjälpmedel för att få ihop en näringsriktig måltid enkelt utan att behöva tänka.

Just nu är jag ganska trött på den så den får ligga ett tag nu :)

Mange är på jobbet, barnen sover och jag sitter här och är röksugen. Inga cigg har jag så jag får nog vara utan. Jag var och kollade i andrés jacka om jag skulle hitta nåt men nix pix, dom är han duktig på att gömma. Jag får vara utan alltså.. Eftersom jag röker så lite så klarar jag nog av det.

Nu väntar jag på daxljus för att kuna fota lite till idag :)

1 kommentar:

  1. =) vad bra!! Herregud vad du håller på... jag sitter bara på en trästol och rumpan blir större och större. =)

    SvaraRadera