söndag, februari 21, 2010

Kom hem för en timme sen



Jag har nattvandrat för första gången i mitt liv och det en snöstormsnatt.

Vi promenerade långt och gick runt, pratade med dom få ungdomar vi såg.. eller dom kom fram till oss och pratade. Sen åkte vi lite buss och där pratade ungdomarna desto mer :) dom var lite äldre och på väg ut på krogen så då pratade dom massor. tyckte det var strongt av oss att vara ute i det här vädret och jag måste hålla med. Alla förstod att idag skulle vi inte stöta på någon fylla och det är ju väldigt bra men ändå gick vi.
det var kallt och snöigt. riktigt riktigt kul faktiskt, vi skrattade och pratade och skrattade.. oj så roligt vi hade. När vi skulle åka hem 3 timmar senare såg vi inte vägen, så mycket snö var det.

Det här ska jag göra om fast lite längre fram i vår när ungdomarna behagar vara ute. Kul att träffa andra med ungar i samma ålder och skönt med lite frisk luft.

Jag känner att jag imorgon på kalaset kommer vara både trött och ha en väldig värk, min kropp klarar ju inte riktigt av att promenera så långt som jag gjort idag.

Nej nu måste jag krypa ner i sängen för att vila lite.

Att nattvandra kan jag rekommendera er alla! Skoj var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar