onsdag, februari 17, 2010

Smilla har feber


Det har hon alltid runt sin födelsedag. Konstigt. Dagarna går alldeles för fort nu. Jag hinner inte riktigt med. Idag har jag och andré skruvat ihop smillas nya säng med förvaring. Åh va fint det ska bli på hennes rum nu lagom till kalaset på söndag. Åh va stökigt det ska vara när 20 busiga barn går härifrån på söndag. Jag hoppas så mycket att det blir lyckat. Snart kommer mange hem från malmö. Han har varit där på mässa idag. På söndag när smilla har kalas jobbar han. Imorgon har vi bröllopsdag. Jag hade tänkt att vi skulle lämna smilla och andré hemma och gå på bio men nu när hon har feber blir det ingen bio. Trist. Jag har verkligen ingenting att skriva här längre. Gu så trist och ointressant. Nu slutar jag för idag.

2 kommentarer:

  1. Men är det inte ofta så att de kan få feber när det är nå't på gång ? Att de lixom spänner sig.
    Hoppas hon blir kry snart igen, o grattis på bröllopsdagen !!

    SvaraRadera
  2. Det behöver inte alltid stå spännade saker ; )
    det är kul o läsa om andras vardag för allas
    vardag ser ju olika ut. hur går det med matpiraten? får du några napp? kram Gunilla

    SvaraRadera