måndag, februari 08, 2010

Tidigt..




Jaa det är tidigt för att vara hemma hela dagarna. Men jag njuter fortfarande av mina tidiga mornar. Imorse var jag sjukt sugen på att stanna kvar 1 timme till i sängen men mina höga krav på mig själv tvingade upp mig till slut.

Igår drack jag vin.. mums så gott det var. Jag har inte duckit vin på väldigt väldigt länge så igår på en söndag då det egentligen kändes lite förbjudet kändes det extra gott.
Vi var hemma hos Manges Bror och hans tjej, väldigt trevligt och väldigt gott. Himla trevlig tjej han har skaffat sig också. det ska nog bli bra det här.
Dom här familjerna ska nog passa ihop.

Idag ska jag fota och fota och sen över till en granne för att passa hennes barn medans hon gör det sista arbetet för samfälligheten innan årsstämman.
Hon är fantastiskt duktig på att göra budget, avslut, bokslut, dagordning, verksamhetsberättelse och allt annat så om jag passar barnen kan hon få fortsätta med det som jag är mindre bra på.

andré sköter sig bättre i skolan nu och det är bra. skönt tycker jag, på fredag ska vi ses igen jag läraqre och A.

Smilla sköter sig alltid på dagis men behöver jobba på sina höga krav på sig själv. sjukt höga krav för att vara bara 5 år om en vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar